Post by caithetatomi on Feb 5, 2022 10:19:19 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode uendelig alle ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Jeg plejede at elske dette spil, men det er ikke så organiseret! Jeg mener, opskrifterne er meget langt fra hinanden! det er så irriterende! den anden er i venstre side, så løber jeg til den anden side for at få den anden opskrift og går så til midten for at få en anden🙄. Kunderne er væk, før jeg begyndte at lave mad. det burde du rette op på.
Rising Super Chef - Cook Fast Аркады jtkj
Play Together የተለመደ dkne
Jeg ELSKER dette spil og vender altid tilbage til det! Det er sjovt, det er udfordrende og ikke grådigt. Hvis du er tålmodig og spiller dagligt, giver dette spil dig masser af muligheder for at optjene belønninger uden at betale faktiske $$. Tak udviklere!
Jeg elsker spillet, men ventetiden på nye niveauer er udmattende. Jeg havde også over 800 stjerner, men da jeg spillede spillet for nylig, var de faldet til 70. Jeg vil gerne have mine stjerner tilbage og nye niveauer
Fantastisk, så sjovt, så vanedannende, bedste madlavningsspil nogensinde, jeg har brug for at vide, hvilken fil jeg skal kopiere for at overføre mine spildata, da dette spil desværre holder op med at fungere på en af mine tablets, da det ikke længere vil blive understøttet, det gør det ikke vises i Google play?
Jeg ville have givet flere stjerner, men det er 6. gang jeg har downloadet dette spil på grund af problemer og har kontaktet mig for at få hjælp og har ikke haft en god oplevelse jeg tabte penge og de har ikke engang forsøgt at hjælpe mig med at få det tilbage eller giv mig, hvad jeg har betalt for, køb ikke noget, ellers vil du miste dine penge, men elsker spillet, så jeg bliver ved med at vende tilbage
Jeg elsker madlavningsspillet, det er så sjovt, hvor jeg kan lave forskellige ting
Jeg nyder dette spil. Holder mig underholdt!!
Godt spil til børnene..
Elsker dette spil så meget! Men for nylig har jeg oplevet, at mine kontanter og mønter forsvinder (bogstaveligt talt tilbage til 0), det skete allerede 2 gange. Det er trist, for det er ikke let at tjene penge gennem hele spillet. Redigeret min kommentar, den tekniske support giver mine penge tilbage.
Fantastisk spil ærligt, men betal for at følge med eller leve af tilføjer desværre i det andet kort.
4 til 2....Var en af de bedste, men efter den seneste opdatering er den blevet til et pengehul som alle de andre. Din pengeudbetaling faldt, og niveauer, der kræver en vis mængde mennesker eller retter, giver ikke engang nok af de påkrævede ordrer til at bestå, uanset hvor meget du forbereder dig på forhånd. Egypten havde ikke en eneste ændring eller et niveau at spille, og selvom opdateringen 11-26 sagde 50 nye niveauer, er der intet der. Alt i alt mistede du en betalende kunde, fordi denne app ikke får andet fra mig.
Jeg er skuffet. Jeg kunne godt lide spillet, men jeg kan ikke komme videre uden penge! Det er ikke fair! Jeg troede, at der er en international lov, der siger, at spil skal kunne spilles uden løn. Ikke godt. Vil snart afinstallere. Kan ikke spille uden penge. Så skuffet.
Jeg elsker dette spil. Jeg har spillet det mange gange gennem årene. Jeg nyder SLET ikke opdateringerne! Det er så svært at opgradere genstande, så det er svært at komme videre og gøre spillet sjovt.
I begyndelsen var det et godt spil, men efter at jeg havde bestået omkring 25 niveauer var der dette niveau, som jeg ikke kunne slå, det foreslog, at jeg opgraderede nogle af værktøjerne, så jeg gjorde, hjalp det? NEJ, efter at jeg brugte alle mine power-ups, virkede det? NEJ, så jeg anbefaler dette, hvis du ikke har noget problem med at afinstallere det efter et par niveauer, ellers anbefaler jeg ikke dette. Det er fint, at spil er svære, men det er for svært
Det er et ret godt spil, men det får dig til at bruge rigtige penge, fordi nogle niveauer er umulige at bestå, hvis du ikke gør det. Du kan vinde noder for at udvide niveauet, men det er ikke altid nok. Jeg bliver træt af spil, der tænker på, hvordan de kan tjene penge ud over at få dig til at se annoncer.
Jeg ændrer min anmeldelse. Der er for mange minispil, der bruger de små dollarsedler, energi og ingredienser. Hvad er meningen med et minispil, der giver dig dollarsedler, hvis du bruger dollarsedler til at spille det med?? Det er designet til at få dig til at købe disse ting. Grådighed!
Bs! Du gør spillet for svært, hvor du skal bruge for mange penge. Grådige mennesker vil fejle.
Spil føles for meget som arbejde. Jeg spiller spil til afslapning og er ligeglad med madlavningslege med mange indviklede skridt og vrede lånere.
Jeg elsker spillet, det er sjovt og vanedannende, men uanset hvor hurtig jeg er, kan jeg ikke komme forbi niveau 39, jeg ved ikke, om det er en fejl i spillet eller hvad, hvis jeg nogensinde er i stand til at komme forbi niveau 39 Jeg skifter til 5 stjerner. Opdatering: Endelig bestået det. Elsker denne app!
Jeg elskede spillet, da det faktisk fungerede, men jeg håndterede fejlene og haltede, indtil spillet lod, som om det ikke vidste, hvem jeg var. Jeg var på niveau 50 og noget, og spillet frøs op, og da jeg gik ind igen, havde det taget mine hundredevis af stjerner, penge, alt og sat mig på niveau 14! Så frustrerende, niveauerne er hårde nok, jeg gør det ikke igen!!!
Rising Super Chef - Cook Fast Spillehall mtzm
Jeg elsker, jeg vil gerne annullere den månedlige betaling på $3,99. Tak skal du have
Jeg elsker dette spil meget. Det eneste problem er, at de tager for lang tid at skabe nye niveauer. Det var næsten et år siden, og I får mig stadig til at vente på opdateringer. Jeg troede, at dette spil var det værd, men det er det ikke. Jeg vil slette dette spil og finde en anden.
Godt spil, opdaterer altid, men nu ikke flere opdateringer, så trist 😢, ingen flere niveauer, jeg håber, du laver flere niveauer, jeg kan lide dit spil. Gør venligst flere niveauer for at spille det, mange tak.
Jeg elsker dette spil. Så jeg har givet fire stjerner...............jeg havde spillet alle niveauerne undtagen ét. Fordi før niveauer er meget svære......jeg fortsætter med at spille dette spil......det er på tide, jeg elsker dette spil.......men der er begrænset plads kun at spille... ..sååå det er derfor jeg gav fire stjerner......... installer det og spil spillet supeeeeeer gameeeeeeeee
Jeg elsker at spille dette spil. Det er nemt at spille, og niveauerne er interessante.
Har ikke klare instruktioner til nogle madopskrifter.
Jeg elsker virkelig dette spil, de gjorde et godt stykke arbejde med dette spil, jeg giver det fem stjerner med alt, det er sjovt at spille, det er nemt at lære det, bedømme grafikken, jeg anbefaler stærkt dette spil til alle, nemt for børn, nemt for voksne og bare sjovt vidunderligt spil opgrader dit udstyr ret hurtigt her
Omg, hvad er der galt med dit spil? Hver gang jeg prøver at åbne den, lukker den igen, kan ikke komme længere. Jeg elsker dette spil, kan du plz løse problemet? Jeg har afinstalleret og prøvet igen og stadig det samme. Alle mine andre spil fungerer fint, problemet er med dit spil. Vil give 5 stjerner igen, hvis problemet er løst.
Jeg nyder virkelig dette spil, og der er så mange niveauer at udforske.
Hej.. Jeg har spillet i næsten et år og kom igennem Map 43 (tysk kort), og niveauet stopper ved 50, og det fortsætter ikke.. HVORFOR? Venligst ret eller opdater eller hvad som helst... owh og forresten har jeg allerede opdateret spilapps..
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid. Jeg kom langt i spillet, og nu vil det ikke åbne. Så snart jeg kommer ind på appen, lukker den med det samme. Jeg har afinstalleret og downloadet igen. Men det sker stadig. Jeg har også ryddet alle mine andre apps for at se, om det ville virke, og det gør det ikke. Venligst ret dette jeg elsker dette spil!!!
Det er meget arbejde med at betjene disse kunder. Man-kunden er især uafgørende med hensyn til, hvad han vil have, og mange gange gennemførte jeg ikke ordren på grund af denne kunde. Lol det er dog sjovt ☺! Sødt spil!
Jeg plejede at spille det hver dag, fordi det er for vanedannende til at spille og fik min stress ud. Men nu, som i nu, bliver jeg sur, efter jeg fandt ud af, at mit spil startede igen i begyndelsen. Alle kontanter og mønter var tilbage til nul, selv alt det udstyr, jeg har, var tabt. Jeg burde spille 768 niveau nu!
Dejligt spil mit yndlingsspil. Tilføj venligst niveauer
Kontinuerlig nedbrud. Indsendte rapporter er meget lidt gjort for at løse, selvom responstiden er god. Der bør gøres mere for at rette fejl, hvor du mister tid, når spillet går ned eller fryser. Afinstallation og geninstallation løser IKKE alle problemer. Efter at have læst andre anmeldelser ser jeg nu, at dette er et vedvarende problem med udviklerne. Prøv også at tilbyde andre premium-genstande i spillet i stedet for det samme hver dag. Slip af med fejlene!!
Godt spil let at spille stressfjerner
Jeg kan godt lide dette spil. Til tider svært, hvilket holder dig opmærksom!
Jeg kan godt lide spillet, men de fleste gange, hvis det er nødvendigt at betjene en bestemt kunde et antal gange, kommer denne kunde ikke ofte, medmindre jeg betaler penge for at fortsætte spillet, vil de nu komme konstant.. det er svindel type adfærd
Det er sjovt i starten. Det bliver latterligt, efter at de tilbyder at være medlem. Kompleksiteten af opgaver dukkede op sammen med hastigheden af køkkenredskaber er arrangeret for at få folk til at vælge at stoppe med at spille eller være medlem.
da jeg spillede spillet ville tvinge dig til at se annoncer for at fremskynde noget, jeg ikke bekymrer mig om. Jeg er så færdig med bs med disse spil. dens syge for profit. du kan ikke tvinge folk til at se annoncer.
Det problem, jeg har, er, at når noget går i stykker, bryder det spillets flow. Det bliver mere kedeligt end sjovt, når det sker, hvilket er gennem hele spillet. Gør det uspilleligt
Rising Super Chef - Cook Fast Arkády xxk
Sjovt spil, jeg nyder stadig spillet.
Er helt vild med dette spil, men for anden gang har det nulstillet sig selv, og jeg har mistet alt. Jeg havde købt masser af ting og så langt inde i spillet, som du kan komme. Jeg startede igen med det, men jeg er lige tilbage til niveau 1, og hun er så langsom og apparaterne så grundlæggende, at jeg ikke kan blive generet!
Jeg nød meget dette spil. Men der er en fejl i dette spil, der var ved at downloade... En anden ulempe er, at jeg i øjeblikket har tilsluttet dette spil til Facebook.. alle mine niveauer er tabt...og nu står jeg på første niveau... I' er meget utilfreds...
Meget flot spil, alle burde prøve.🙂Men, du bør beholde flere redskaber. Derfor gav jeg 3 stjerner.
Rising Super Chef - Cook Fast آرکیڈ mzd